saandrahedberg.blogg.se

C9 - dag 9!!

Kategori: Hashimotos hypotyreos, Träning&Hälsa

9 dagar är avklarade och dagen idag har väl varit lite svår, man är ju halv inställd på att man är klar nu liksom. Men som jag skrivit tidigare så kommer jag hålla ut några dagar till, nämligen tills på fredag. Japp jag kanske inte kommer va exakt lika strikt men jag kommer köra på samma kalori intag men från och med idag har jag börjat äta avokado. 

Ska man summera dessa dagar så är jag väldigt stolt över mig själv att jag hållt mig till schemat till punkt och pricka och jag har verkligen haft 100% motivation för det. Jag har inte upplevt att jag varit speciellt trött eller orkeslös, var de första 3 dagarna som va "värst" tror jag. Sedan har man ju haft en hungerkänsla men man har liksom kunnat kontrollera den och efter ett glas vatten har man inte känt någon hunger men givetvis finns den där. Jag har ju tränat väldigt hårt under dessa dagar och det kanske man ska vara lite försiktigare med då jag blivit lite yr när jag kört men det var en lärdom. 
När det kommer till resultat så har jag absolut sett och det märks resultat. 
Vågen visade 68kg innan C9 och imorse visade vågen 63.8kg! Så jodå en viktminskning vart det allt men jag hoppas på lite fler kilon, därför jag fortsätter.
Midjan är där jag har fått bäst resultat för jag har tappat 7cm runt midjan! Inte helt fel! På de andra ställen har jag minskat 2-3cm så jag är helt okej nöjd men nu börjar jobbet att hålla kvar detta + att inte återgå till Levaxinet som förövrigt jag inte märkt något av att jag slutat med! 
Kommentera inlägget här: