saandrahedberg.blogg.se

C9 - dag 4

Kategori: Hashimotos hypotyreos, Träning&Hälsa

Hej.
Dag 4 är snart över och idag har energin verkligen pendlat upp och ner. 
Efter frukosten var jag helt okej pigg men efter lunch vart jag lite halv seg och trodde att hela dagen skulle vara sådan men nejdå, efter mitt gympass så är jag nu alltså pigg. Haha roligt hur kroppen kan variera sig. 
Iallafall så har jag varit lite hunrig, speciellt efter typ 12 men nu har jag ätit min middag och nu är jag inte alls hungrig. Jag är inte ens sugen på något så kanske är det nu det vänder? Ingen mer hunger eller sug? Återstår att se hur resterande dagar utvecklar sig. 
 
Idag så vägde jag mig för första gången och inte för att vikten är något jag fokuserar på så är det väl roligt att se när det händer något. Innan jag drog igång så vägde jag 68kg och idag vägde jag in på 64.8kg, jomen hallåååå asum. Vi får väl se om jag lyckas tappa ytterligare några kilon eller om det bara kommer märkas i midjemått osv. 
 
 
Kommentera inlägget här: