saandrahedberg.blogg.se

C9 - dag 3

Kategori: Hashimotos hypotyreos, Träning&Hälsa

Gokväll.
Ytterligare en dag har gått och ja idag fick jag äta min första varma riktiga måltid eller vad man ska säga. Från och med idag tills sista dagen får jag alltså äta ett mål på ca 600 kalorier vilket gör att energin är lite mera på topp och man är inte lika hungrig. Jag körde även idag ett bra pass på gymmet och det kommer jag ju göra varje dag här tills dag 9. 
Det enda jag känner av förutom hungern är att jag fryser väldigt mycket och då speciellt om händerna men det är ju inget konstigt men det är de jag lägger märke till som inte har med hungern att göra. 
Imorgon är det dag 4 och nästan halva tiden har gått så jag hänger i och varje dag som går nu kommer vara mer energifyllda så nu är det ju den "lättare" perioden kvar. 
Kommentera inlägget här: