saandrahedberg.blogg.se

C9 - dag 2

Kategori: Hashimotos hypotyreos, Träning&Hälsa

Då var dag två också avklarad och jag får erkänna att det nog är den jobbigaste dagen för jag har gått hungrig rätt så nycket MEN jag har klarat mig. Jag hade även energin till att dra av ett cardio pass på 50 minuter samt lite mage och rumpa. Det trodde jag absolut inte jag skulle ha energi till men det är bara hungern än så länge som varit jobbig att ha. 
Nu är det dag 3 vilket innebär att ni får jag äta en måltid på 600 kalorier samt lite mera till frukost så idag hoppas jag på att må som "vanligt" nästan. Får tacka "koffeintabletterna" som gör att jag är så pigg som jag ändå är. Men det är många dagar kvar så vi får se hur allt utvecklar sig. Men kort och gott, jag har klarat av 2 dagar utan några måltider så nu gasar jag på lite för att hoppas på bra resultat under denna kur. 

Kommentera inlägget här: